مجتمع های آموزشی در تحقق اهداف سند تحول بنیادین، نقش مهمی دارند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا،'غلامرضا لشكربلوكی' روز چهارشنبه در نخستین گردهمایی استانی مدیران مجتمع آموزشی و پرورشی شهری و مدارس تابعه استان قم اظهار داشت: مجتمع های آموزشی و پرورشی روستایی، از دو سال پیش آغاز به كار كرده و تمام مناطق نیز تحت تاثیر فعالیت آنها قرار گرفته است.

وی بااشاره به اینكه دوهزار و 228 مجتمع آموزشی و پرورشی در كشور وجود دارد،اضافه كرد:این مجتمع ها، هزاران مدرسه دوره ابتدایی، راهنمایی و متوسطه را تحت پوشش قرار داده اند.

وی تصریح كرد: این مجتمع ها قرار است، مشكلات آموزش و پرورش را حل كنند نه اینكه خود مشكلات دیگری را بیافرینند.

معاون دفتر آموزش متوسطه راهنمایی وزارت آموزش و پرورش با تاكید براینكه به آموزش و پرورش استانها توصیه شده است تا از توسعه بی رویه مجتمع های آموزشی و پرورشی خودداری كنند، گفت: این مجتمع ها باید بر اساس برنامه محوری حركت كنند.

لشكربلوكی بااشاره به اینكه مجتمع های مزبور شرایطی را فراهم می كنند كه از امكانات استفاده مناسب شود، افزود: هوشمندسازی، ایجاد كتابخانه و آزمایشگاه های ملی، بخشی از برنامه های مجتمع های آموزشی و پرورشی است.

وی با بیان اینكه درراستای ایجاد مجتمع های شهری كه سال گذشته تشكیل شد، 32همایش استانی برگزار خواهیم كرد، گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش 32راه كار دارد تا از وضعیت موجود خارج شویم و به شرایط مطلوب برسیم.

این مقام وزارت آموزش و پرورش با تاكید بر اینكه مشكل اساسی در كشور، نبود روحیه تعاون و مشاركت پذیری و كار گروهی است، افزود: این امر سبب ایجاد مشكل برای بعضی مجتمع ها شده است اما اگر یك مجموعه، مدیر توانمند داشته باشد، بخش اعظم مسائل نیز حل خواهد شد.ك/2

7406 / 380/





:: برچسب‌ها: برف , تصویر , شب ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: